Gasel er en del af Energi Fyn og vi samarbejder blandt andet, når det kommer til kundeservice og afregning.
Som kunde hos Gasel kan du derfor benytte Energi Fyn’s app til:
- At holde øje med dit nuværende forbrug. Dermed kan du kan opdage, hvis forbruget pludselig ændrer sig, finde energisynderen hurtigt og dermed undgå store og ærgerlige regninger.
- Sammenligne dit forbrug med lignende husstande. Det kan hjælpe dig til at vurdere, om du bruger mere strøm end gennemsnittet - og dermed måske kan spare penge ved at ændre dit forbrugsmønster.
- Se alle dine regninger samlet et sted. Så du slipper for at lede efter dem, hvis du har brug for dem.
- Melde flytning eller ændre dine kontaktoplysninger. Dermed slipper du for at bruge tid på at ringe til os.
Du får med andre ord adgang til det hele direkte fra din smartphone.
App’en er både gratis at downloade og benytte.
Sådan gør du
- Hent app’en på enten App Store eller Google Play alt efter, om du benytter Apple eller Android.
- Åbn app’en og log ind med dit kundenummer og din pinkode*
- Nu er du klar til at bruge app’en.
*Du finder begge dele på din seneste regning fra os. Er du tilmeldt PBS, kan du finde oplysningerne på din oversigt fra Betalingsservice via din netbank.
Vil du hellere følge dit forbrug online?
Hvis du foretrækker at følge dit forbrug på en computer, kan du også gøre det via denne side.
Du logger ind med dit kundenummer og din pinkode, som du finder på din seneste regning.
Har du brug for hjælp?
Så sidder vores kundeservicemedarbejde klar til at hjælpe på telefon 70 20 35 70.
Telefonerne har åbent mandag til torsdag fra 8-16 og fredag fra 8-15.30.