Skal du flytte, 
kan du stadig få 
strøm fra Gasel

Anmeld din flytning online her

Det er nemt at melde flytning hos Gasel

  • Husk Gasel flytter IKKE automatisk med
  • Kontakt os senest 3 hverdage efter din flytning
  • Du kan sagtens stadig få billig grøn strøm fra Gasel
  • Gasel leverer strøm til hele Danmark

Sådan gør du, hvis du får ny adresse

Den nemmeste måde at anmelde flytning er via “Min side“. Herfra bliver du nemt og hurtigt hjulpet gennem de praktiske detaljer. Det tager kun et øjeblik at melde flytning. 

  1. Log ind på selvbetjeningen
  2. Tryk på "Meld flytning" og følg anvisningerne
  3. Du kan også ringe til os på telefon 70 20 35 70 (åbningstiderne er mandag-torsdag: 8.00-16.00 og fredag 8.00-15.30)
  4. Send en mail: kundecenter@gasel.dk

Gasel samarbejder med Administrationsservice Fyn A/S om vores kundeservice og dermed også din selvbetjening. 
Når du melder flytning, sker det gennem deres system.

Når du har meldt din flytning

  1. Når du har modtaget din flyttemeddelelse, beder vi dig aflæse elmåleren i din gamle bolig
  2. Indenfor 6 uger modtager du en flytteopgørelse fra os
  3. Et eventuelt tilgodehavende bliver udbetalt til din NemKonto
  4. Du modtager en flyttemeddelelse fra os, uanset om du fortsætter som kunde hos Gasel eller ej

Vær opmærksom på, at din flytning og vores fakturering af dit forbrug kan krydse hinanden. Derfor er det vigtigt, du fortsætter med at betale de regninger, du modtager i den mellemliggende periode, så du undgår et eventuelt rykkergebyr.

Har du betalt for meget, tilbagefører vi naturligvis dit tilgodehavende. Det står dig frit for at benytte en anden leverandør på din nye adresse – skifter du mening, er du altid velkommen hos Gasel igen.

Har du spørgsmål, så giv os et ring

Vores kundecenter sidder altid klar til at besvare din spørgsmål. Vores telefonnummer er: 70 20 35 70

Vores åbningstider er:

Mandag-torsdag: 8.00-16.00
Fredag: 8.00-15.30

Du kan også skrive til os på kundecenter@gasel.dk