Dine fordele:

  • El til Indkøbspris
  • Gennemskuelige priser
  • Grøn strøm fra vindmøller
  • Rabat på forlystelser og dyreparker
  • Følg dit elforbrug på vores app
  • Gode spareråd

Flytning af elaftale

Din elaftale følger ikke automatisk med, hvis du flytter til en ny adresse.

Når du flytter, skal du derfor kontakte os senest 3 hverdage efter din flytning.

Du kan fortsætte med at være kunde hos Gasel, uanset hvor i Danmark du skal bo. I de fleste tilfælde også hvis du flytter i lejebolig.

Anmeld din flytning online via Min side - eller ring til os på telefon 70 20 35 70.

 

Sådan flytter du din elaftale med dig

Gasel samarbejder med Administrationsservice Fyn A/S om vores kundeservice. Når du skal melde din flytning, sker det således derigennem.

  1. Log ind på denne side med dit NemId eller dit kundenummer og din pinkode, som du finder på din seneste elregning.
  2. Indtast din nye adresse samt din fra- og tilflytningsdato.

Du kan også melde flytning ved at ringe til os på telefon 70 20 35 70.

 

Når du har meldt din flytning

Når vi har modtaget din flytteanmeldelse, beder vi dig aflæse elmåleren i din gamle bolig.

Indenfor 6 uger vil du modtage en flytteopgørelse og et eventuelt tilgodehavende vil derefter blive udbetalt til din NemKonto.

Du modtager en flytteopgørelse, uanset du fortsætter som kunde hos Gasel eller ej.

Vær opmærksom på, at din flytning og vores fakturering af dit forbrug kan krydse hinanden. Derfor er det vigtigt, du fortsætter med at betale de regninger, du modtager i den mellemliggende periode, så du undgår et eventuelt rykkergebyr.

Du risikerer ikke at betale for meget. Vi tilbagefører naturligvis et eventuelt tilgodehavende efterfølgende.

 

Har du brug for hjælp?

Vores kundecenter sidder klar til at besvare dine spørgsmål på telefon 70 20 35 70.

Åbningstiderne er:

  • Mandag-torsdag: 8.00-16.00
  • Fredag: 8.00-15.30

Du kan også skrive til os på kundecenter@gasel.dk